Week 39 - Reisverslag uit Summit, Verenigde Staten van Lianne Lankhorst - WaarBenJij.nu Week 39 - Reisverslag uit Summit, Verenigde Staten van Lianne Lankhorst - WaarBenJij.nu

Week 39

Door: Lianne Lankhorst

Blijf op de hoogte en volg Lianne

14 Januari 2013 | Verenigde Staten, Summit

Maandag 7 januari 2013
Vandaag na mijn opstart uurtje heb ik weinig gedaan. Ik heb nog even wat programma’s terug gekeken die ik had gemist en zo waren mijn vrije uurtjes alweer om. Ik heb met Maya geluncht en toen heb ik haar naar bed gebracht. Die middag heb ik de was gedaan en opgeruimd. Om kwart over drie was iedereen weer thuis. Om half vier Maya uit bed gehaald en we hebben lekker gespeeld. We zijn weer veel aan het bouwen met de blokken. Tussendoor nog even een snack, want we moesten vanmiddag ook nog naar zwemles. Ik ben met de kinderen naar zwemles geweest en heb toen met Maya in de auto gewacht, want je mag niet blijven kijken. Na de zwemles tijd om te douchen en te eten. Het was een lekker dagje zo. Ik ben die avond nog naar Westfield gereden, want ik had Veronica al een hele tijd niet gezien. We hebben even god bij gekletst onder het genot van een lekker kopje koffie van natuurlijk de Starbucks. Later kwam er ook nog een andere vriendin van Veronica. Tegen half elf ben ik weg gegaan, want ik moest ook nog naar huis, en morgen is ook weer een gewone werkdag.


Dinsdag 8 januari 2013
De ochtend was lekker rustig. Daarna was ik vrij tot ‘s middags. Ik heb weinig gedaan. Even een beetje tv kijken, uitzending gemist. Ik ben even Summit in gegaan, want ik wilde toch wel even naar buiten het was redelijk weer dus tijd voor een wandeling naar Summit. Die middag heb ik Indiya van school gehaald samen met een playdate. Ze hebben samen lekker gespeeld. Ik heb met Maya gespeeld. Maya is weer druk bezig met stickers, dus ook vanmiddag hebben we weer papieren vol stickers geplakt!! Indiya moest naar turnen. Ik heb samen met Maya Jonas opgehaald. Hij had een playdate bij een vriendje. Toen we terug thuis kwamen was het tijd voor douchen en huiswerk. Ik heb Jonas geholpen met zijn huiswerk. En ja Maya heeft ook “huiswerk”, ze pakt dan haar Minnie Mouse kleurboek en daar gaat ze dan in kleuren. Toen eenmaal Indiya weer thuis was heb ik haar gedoucht en was ook het eten snel klaar. Ik heb vanavond niet mee gegeten want ik ben met Jill naar pizza night geweest. Nog even een Starbucks en weer lekker op tijd naar huis. Nog even tv en nu slapen.


Woensdag 9 januari 2013
Na mijn opstartuurtje even vrij en op mijn gemakje gedoucht. Maya en ik hebben gespeeld met de blokken. Ze vind het geweldig om huisjes te maken voor de poppetjes en er dan mee te spelen. Hier zijn we dan ook een behoorlijke tijd mee bezig. Muziek is ook belangrijk dus tijdens het huizen bouwen een vrolijk muziekje van K3 op de achtergrond. Ik heb nog lunch gemaakt voor Maya en daarna was ik even vrij. Eind van de middag moest ik weer werken en heb ik even boodschappen gedaan met Maya. Je geeft Maya een paar dingen die we moeten kopen en je wordt er ook tien keer aan herinnert in de winkel als we het nog niet in het karretje hebben liggen. Dus dat is wel een handig boodschappenlijstje. Terug thuis hebben we nog gespeeld en is het natuurlijk ook tijd om op te ruimen. De speelkamer en slaapkamers zien er weer netjes uit. Ik heb de meiden gedoucht en daarna nog even film gekeken. Na het eten ben ik naar Starbucks geweest en heb ik weer gezellig met de meiden gekletst. Nu is de dag weer voorbij en tijd om te slapen.


Donderdag 10 januari 2013
Vanochtend lekker met Maya naar de bieb gewandeld. Het was redelijk weer dus het was ook wel lekker om er ven met haar uit te gaan. Vandaag hadden we geen Little Gym want dat kwam niet zo goed uit. In de bieb hebben we weer fanatiek gekleurd en veel boekjes gelezen. Inmiddels lees in natuurlijk niet meer voor, maar word ik voorgelezen. Ook vandaag hebben we weer onder het genot van een muziekje met de blokken gespeeld. Tijdens mijn vrije uurtjes heb ik even mijn GTST weer ge-update en zo was ik weer klaar om te werken. Ik heb boodschappen gedaan vanmiddag. Toen ik terug was de boodschappen opgeruimd en heb ik Maya uit bed gehaald. Ik heb samen met Maya gespeeld. Jonas had hulp nodig met iets en dat was gelukt en toen zei hij ineens” Lianne ROCKS!!”. Ja, dat is toch wel heel erg leuk om te horen. Ik heb de meiden gedoucht en daarna hebben we film gekeken. Na het eten besloten om lekker thuis te blijven en gewoon een filmpje te kijken. Nu is de film bijna afgelopen dus TRUSTEN!!!


Vrijdag 11 januari 2013
Vandaag was het een druk en lang dagje. Ik heb vanochtend met Maya Just Dance gespeeld. Samen met Maya voor de tv staan dansen dat moet vast een grappig gezicht zijn geweest. Na het dansen weer even met de lego gespeeld. We hebben het toch maar druk ;). Ik was even vrij dus heb ik snel gedoucht en nog even op facebook gezeten en natuurlijk moest ik ook een keer mijn was doen. Vanmiddag heb ik ook de was van de kinderen opgeruimd en ik heb de knutselkast weer even goed opgeruimd. Toen Indiya thuis kwam hebben we even een snack gegeten en toen Maya uit bed was hebben we gespeeld. Jonas kwam ook thuis en ik heb met hem en de Angry Birds gespeeld. Hij heeft bijna alle Angry Birds in knuffel vorm. We hadden soort verstoppertje/ tikkertje met de angry birds. Een iemand ging de angry birds verstoppen en de ander moest ze zoeken en met een andere angry bird zien om te gooien. We zijn hier een lange tijd mee bezig geweest. Na het spelen gingen ze allemaal in bad. Na het bad was ik klaar. Ik heb toen ook mijn spullen gepakt en ben ik met een Duitse bende (allemaal Duitse au pairs toevallig) naar de film de Hobbit geweest!! Ja ik ben nu wel laat thuis, maar ik vond het weer geweldig!! Geeuw geeuw slaap lekker.


Zaterdag 12 januari 2013
Vanochtend heb ik ontbeten met Mike en Indiya. Jonas en Maya waren nog niet wakker. Toen Jonas inmiddels wel wakker was en had ontbeten wilde hij weer het spel doen met de Angry Birds. Na het spelen met de ANgry Birds was ik even vrij. Ik heb mijn series die ik deze week gemist heb weer even terug gekeken. Jonas moest naar de basketbal dus ik was met de meiden alleen thuis. We hebben nog even gespeeld en al snel was het ook tijd om te gaan lunchen. Toen Maya in bed lag heeft Indiya getekend. Ik heb Tamara geholpen met het voorbereiden van hun etentje vanavond. Toen Maya wakker was heb ik de meiden gelijk in bad gedaan, zo waren ze namelijk zo klaar voor vanavond. Nadat de meiden klaar waren was ik ook klaar voor vandaag. Ik ben langs de supermarkt gereden en heb toen samen met Jill gegeten. We hebben een beetje gekletst en ik ben toch redelijk snel weer naar huis gegaan. Ik was erg moe en aangezien ik nog moest terug rijden wilde ik geen risico’s meer nemen. De visite van Mike en Tamara was er nog. Het huis is best gehorig, maar ik was zo moe dat ik er niets van gemerkt heb.


Zondag 13 januari 2013
Wat een heerlijk dagje was dit weer zeg. Gewoon weg helemaal niets doen. Ik heb films gekeken, boek gelezen, geskypt met mama en een beetje muziek geluisterd. Aan het eind van de dag toch maar even aangekleed om naar de cheesecake factory te gaan met Jill. Natuurlijk smaakte dit weer prima. Na het eten weer lekker mijn bed ingedoken en nu lekker lui en moe gaan slapen.

Nou tot de volgende keer maar weer!!
Kussies & Huggies
Lianne(ke)/ LiLa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Summit

Lianne

Actief sinds 10 Nov. 2011
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 36158

Voorgaande reizen:

16 April 2012 - 16 April 2013

Au pair in Amerika

Landen bezocht: