Week 11 - Reisverslag uit Summit, Verenigde Staten van Lianne Lankhorst - WaarBenJij.nu Week 11 - Reisverslag uit Summit, Verenigde Staten van Lianne Lankhorst - WaarBenJij.nu

Week 11

Door: liannelankhorst2012

Blijf op de hoogte en volg Lianne

08 Juli 2012 | Verenigde Staten, Summit

Ja hier zijn we weer, met een weekje achterstand door een weekje weg, maar hier komt de update!!!

maandag 25 juni 2012
Vandaag mocht ik lekker een beetje uitslapen. Jonas heeft heel de week footballcamp en Indiya heeft elke ochtend weer een camp. Vanochtend heb ik niet gerend, want het was hier flink aan het donderen. En ja zoals de meesten van jullie weten heb ik daar de grootste hekel aan. Dus voor mij geen Evi deze morgen, maar ik nu morgenochtend, want ik wil natuurlijk wel gewoon mijn lessen doen. Het was vandaag slecht weer, dus niet echt een dag om naar buiten te gaan. Ik heb lekker met Maya in de speelkamer gespeeld. Ze gaat nu helemaal op in haar eigen spel. Dus dan gaat ze voor me koken en dan moet ik het opeten. Na de lunch is het tijd om te gaan slapen voor Maya en een beetje later komt Indiya thuis van camp. Ik had de middag vrij en heb natuurlijk weer besteed aan het werken aan mijn blog, want ik moet jullie natuurlijk wel allemaal op de hoogte houden. Om half 3 moest ik weer werken, gelukkig was het weer wat beter geworden en konden we naar buiten. Jonas had een playdate en ’s avonds een sleepover. Dus het was een drukke bende deze middag, maar gelukkig wel een gezellige bende. We hebben buiten gespeeld en de jongens hebben ook op de WII gespeeld. Indiya had ook een playdate en de meiden vonden het leuk om bij de jongens te kijken. Na het eten was ik klaar en heb ik lekker rustig aan gedaan. Nog even tv kijken, blog bijwerken en tijd voor bed.


Dinsdag 26 juni 2012
Even mijn Evi lesje gedaan en ik was weer klaar voor een nieuwe dag. Mooi weer en tijd om er even tussen uit te gaan. Dus ik ben met Maya naar de Turtle Back Zoo geweest. Het is een dierentuin, niet heel groot maar wel goed voor de wat kleine kinderen. Vergeleken met het Noorder dierenpark is het helemaal niets en zou ik ook liever naar Emmen gaan dan naar hier, maar hier vermaak ik me ook prima, want hier zijn weer hele andere dieren. Maya heeft zich prima vermaakt en vindt het geweldig om naar de dieren te kijken. Je probeert dan uit te leggen wat voor dieren het zijn, en dan herhaalt ze je en soms maakt ze dan er de leukste woorden van. Na een ochtendje dierentuin was het tijd voor de lunch en bedtijd voor Maya. Vanmiddag was ik ook weer vrij en ben ik maar even naar het dorp gelopen. Even een rondje doen en op mijn gemakje wat drinken. s’ Middags moest ik werken en heb ik lekker met de kids gespeeld. Ik heb ze op tijd gedoucht, want we moesten vroeg eten vandaag. Tamara ging namelijk weer meedoen aan een race en we wilden haar weer aanmoedigen. Ze kwam vandaag ook weer langs het huis. Dus aanmoedigen maar!!! Mike is daarna met de kinderen naar de finish gefietst om haar op te wachten. Ondertussen had ik even tijd voor mijzelf en ik heb ik mijn kamer klaar gemaakt voor de sleepover met Indiya. Indiya wilde ook graag een keer een sleepover dus heb ik gevraagd of ze misschien een keer bij mij wilde slapen. Heel de dag vroeg ze is het al avond en nu was het dan zover. Toen ze thuiskwamen heeft ze haar pyjama aangedaan en heeft ze me meegesleurd naar mijn kamer. Ze wilden namelijk heel graag tv kijken. We hebben Mickey Mouse gekeken en Strawberry Shortcake. Het was al laat en heb ik de tv uitgezet om te slapen. Midden in de nacht werd ze nog wakker omdat ze moest plassen dus ik zei dan moet je gaan plassen. Gelukkig zijn we daarna zo weer in slaap gevallen.


Woensdag 27 juni 2012
Vanochtend heeft Indiya lang geslapen dus konden we lekker rustig aan doen. Ze moest naar camp in de ochtend dus aankleden en ontbijten maar. Vandaag is de verjaardag van mijn nichtje Tess dus ik heb even kunnen skypen met Vught. Ik was bij de kaarsjes uitblazen en ik heb met mijn mama kunnen praten. Op deze manier was ik er toch een beetje bij. Ik heb daarna met Maya gespeeld. het was erg warm buiten dus zijn we maar binnen gebleven. We hebben weer lekker met de poppen gespeeld. Ze vind mijn handpoppen helemaal geweldig dus daar hebben we dan ook een tijd mee gespeeld. Na het spelen was het toch echt tijd om weer een hardlooplesje te doen. Het was 28 graden buiten, maar ik moest. Dus daar gaan we maar. Jeetje wat was dat zwaar, maar had wel een goed gevoel toen ik eenmaal klaar was. Na een goede douche was ik weer klaar om te gaan werken. Maya lag op bed en ik heb toen de dingen gedaan die ik normaal ook doe. De was opvouwen en alles weer een beetje opruimen. Indiya was ook thuis dus heb ik met haar gespeeld en filmpjes gekeken op de Ipad. Tegen kwart voor 3 moesten ze allemaal weg en had ik ook vrij. Vandaag was ook de verjaardag van mijn vriendinnetje hier. Veronica had ook de middag vrij dus hebben we haar verjaardag ook een beetje gevierd. We zijn naar een mooi uitkijkpunt van New York geweest. We hebben daar lekker bij kunnen kletsen en van het uitzicht kunnen genieten. We zijn daarna terug gegaan naar Summit om uit te gaan eten. We hebben weer lekker bij Food gegeten. Door deze dingen te doen toch een beetje een verjaardag gevoel te geven aan Veronica. Ik heb haar natuurlijk een kaart en cadeautje gegeven. Na het eten hebben we een toetje gehaald bij Red Mango en hadden zat helaas de dag er al weer op. Veronica moet door de week altijd om 11 uur thuis zijn dus zijn we altijd op tijd thuis. Wat een verjaardagen, maar het was een leuke dag!!


Donderdag 28 juni 2012
Vandaag eigenlijk een gewone dag zoals anders. Ik had overdag af en toe een paar uurtjes werk, want ik moest vanmiddag en vanavond werken. Vanmiddag met de kids buitengespeeld en daarna was het tijd voor de gewone routine. Douchen, eten, nog even spelen en dan naar bed. Ik heb na de kids gedoucht te hebben. Pasta gemaakt. We hebben niet veel meer in huis, omdat we zaterdag vertrekken naar Ohio, dus we maken nu zoveel mogelijk op wat we nog hebben in huis. Na het eten hebben we nog even gespeeld en tv gekeken en was het tijd om te gaan slapen. Ook heb ik nog met Jonas een boek gelezen en was het tijd om te gaan slapen. Op dat moment kwam Mike ook thuis dus die heeft Jonas en Indiya in bed gedaan, want Maya lag al lekker te slapen. Die avond heb ik weinig meer gedaan, en heb ik voor een groot deel mijn tas ingepakt.


Vrijdag 29 juni 2012
Week een hardloop ochtendje en vandaag ging moeizaam, maar ik heb het weer gehaald. Heel de week zijn we al dingen aan het inpakken voor de reis naar Ohio, dus vandaag is het ook weer de laatste dingen bij elkaar zoeken. Vanochtend ben ik weer met Maya naar de little gym geweest. Het was weer een leuke ochtend en ik heb met een Duitse nanny gesproken. Ze is ook begonnen als au pair en daarna even terug gegaan naar Duitsland. Ze had inmiddels een Amerikaanse man en is terug gekomen, met hem getrouwd en nu werkt ze als au pair. Zo zie je maar wat au pair zijn je allemaal kan brengen. Na de gym weer terug naar huis om de laatste dingen te doen. Die middag heb ik met Indiya buiten gespeeld en hebben we het zwembadje weer vol laten lopen. Ook heb ik waterballonnen gevuld. Jonas had die dag zijn laatste dag camp dus ik dacht die kan straks ook wel wat verkoeling gebruiken als hij terug komt. Inmiddels was Maya ook weer wakker en hebben we lekker met het water gespeeld. Toen Jonas thuis was hebben we spelletjes gedaan met de waterballonnen en hebben we een watergevecht gehouden. Na al dit plezier hebben was het tijd voor een douche en eten, want ze moesten vandaag op tijd naar bed, omdat we er morgen vroeg uit moeten. We hebben sushi gegeten en daarna de auto helemaal ingepakt zover als we konden. We waren gelukkig zo klaar en konden we zelf ook op tijd naar bed.


  • 09 Juli 2012 - 07:50

    Johanna:

    Hoi Lianne,
    Ook al is het een week later toch leuk om te lezen hoor. heb je nog weer afgesproken met de Duitse au pair.
    Ben wel benieuwd naar je volgende verslag en dan met name de foto's of zijn het er te veel.
    Leuk dat Indiya bij jouw komt logeren zal ze vast wel vaker willen en dan straks ook Maya want die wil natuurlijk niet achterblijven.
    Lianne blijf lekker bezig ik moet nog 2 weken werken en dan vakantie, voor die weken loopt mijn hoofd over van wat ik allemaal wil gaan doen op creatief gebied. Ook voor de vlinders heb ik al een idee maar nu nog uitvoeren.
    Tot gauw via skype liefs Johanna

  • 09 Juli 2012 - 09:13

    Elaine:

    Super gaaf om te lezen allemaal weer meid! Leuk:)
    En wat ben je goed bezig zeg, met hardlopen.. echt super!
    Wat lijkt me Lakeside toch n mooie omgeving.
    Kan me ook voorstellen dat je er lange dagen maakt indd. Maar zeker voldaan gevoel zult hebben.
    Mooie foto's ook weer!

    Ga zo door meid! Je doet t goed!:)

    Liefss xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Summit

Lianne

Actief sinds 10 Nov. 2011
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 36154

Voorgaande reizen:

16 April 2012 - 16 April 2013

Au pair in Amerika

Landen bezocht: